АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Расте интересът към безалкохолната бира
Проучване на Global Market Insights предвижда до 2026 г. глобалният пазарен дял на безалкохолната бира да надхвърли 22 млрд. долара. Доказателство за тази тенденция, която се наблюдава не само в световен мащаб, но и у нас, е и това, че сегментът на безалкохолна бира отбеляза 22% растеж в обем през 2021 спрямо 2020 г., а 63% от хората обръщат все повече внимание на това какво консумират (PriceWaterHouse, 2020 г.).
В отговор на нуждите на потребителите за безалкохолна бира с автентичен вкус, през 2022 г. „Каменица“ АД лансира на пазара Каменица 0.0%. Създадена посредством технологията “cold contact”, тя е с нулево съдържание на алкохол, 18 ккал за 100 мл и истински хмелов вкус.
При нея има стриктен и прецизен контрол на количеството използвана мая и времето ѝ на престой в сварената варка. Благодарение на това е постигнат по-балансиран и автентичен вкус и са запазени всички отличителни качества на продукта – богата мека пяна и кехлибарен цвят.
Tweet |
|