АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Реализирани стоки за 1,9 млрд. лв. от български доставчици



1.9 млрд. лв. e стойността на реализираните стоки от български
доставчици през 2024 г. в магазинната мрежа на Kaufland България. Близо 87% от
доставчиците, с които ритейлърът работи, са български компании.
Изцяло от български производители са и всички продукти от собствената марка на
ритейлъра „Брей!“. Асортиментът включва 147 артикула, които са от почти всички
продуктовите категории – плодове и зеленчуци, месо, колбаси, млечни храни, яйца, хляб,
консервирани храни, плодови напитки, вино и захарни изделия.
Техни производители са
54 български компании, с които компанията има дългосрочни договори. "Бpeй!" e пъpвaтa
нaциoнaлнa coбcтвeнa линия xpaнитeлни пpoдyĸти нa Каuflаnd Бългapия.
Мисията на бранда е да предлага на клиента български вкус с високо качество и на достъпни цени.
През 2024 г. към acopтимeнтa на „Брей!“ Kaufland България добави 9 вида пpecни
подправки. С тях общият брой на пресните плодове и зеленчуци от марката надвиши 25.
всички продукти преминават многостепенен контрол на качеството, включително анализи
за над 700 пестицида.
В селекцията влизат само най-познатите и предпочитани сортове,
отглеждани при повишени условия за качество - от произхода на семената, почвата,
напояването, логистиката. Плодовете и
зеленчуците под марката „Брей!“ е контролирано и чрез международните
сертификати GLOBAL G.A.P и GRASP, които притежават 100% от производителите им.
Kaufland отчита повишен интерес на българските потребители към родна продукция,
затова през 2025 година планира да увеличи асортимента на продуктовата си гама
„Брей!“ с още 17 нови стоки.
Интересът на потребителите към артикулите расте
значително от старта на марката, като само за 2024 г. ритейлърът отчита ръст над 12% ,
което прави Брей! най-бързо развиващата се собствена марка на пазара.
Сред най-предпочитаните продукти от родни продукти под марката на ритейлъра са
кюфтета и кебапчета, кайма смес „Стара планина“, лютеница и кисело мляко.
Tweet |
|