EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Регионални продукти в Кауфланд, биопродукти в Лидл

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Регионални продукти в Кауфланд, биопродукти в Лидл

mail13:15 | 28.05.2020прегледи 572 коментарикоментари 0


Kaufland България изготви специално приложение за регионални продукти към своята седмична хартиена клиентска брошура. Приложението предлага специални цени за регионалните продукти и ги представя със снимки и подробна информация.

Тази седмица на фокус са продукти на производители от и в близост до София и Пловдив. Затова там клиентската брошура, валидна до 31 май включително, беше разпространена  с приложения за продукти от съответните региони. Сред предложенията за София са млечни и месни продукти, хляб, брашно и минерална вода. Изборът от регионални продукти в Пловдив е разширен също с предложения за вино и зеленчуци от местни производители.  

Kaufland България си партнира с български производители и доставчици от 26 региона на страната и така предлага местна продукция на родни ферми и мандри от почти всеки регион у нас. С най-голям брой производители компанията работи в регионите на Пловдив, София, Хасково, Велико Търново, Пазарджик, Ловеч и Сливен.

За млечните продукти компанията работи с производители от 19 български региона, като към момента 65% процента от млечните продукти в хипермаркетите на веригата са българско производство. За българските колбаси се разчита на местни производители от 12 региона в страната. Производители от 9 региона снабдяват търговската верига с прясно българско месо, като делът на родната продукция при месото и месните продукти, които веригата предлага, към момента е 72%. За доставка на плодове се работи с производители от 10 региона и у нас,  12  са регионите, в които се произвеждат зеленчуците, които компанията предлага.

Друга немска верига Лидл  започва национална кампания за популяризиране на български био продукти. По този начин веригата разширява възможностите за реализация на продукцията на български производители. Кампанията е дългосрочна и веднъж в месеца веригата ще представя избрани био продукти от български производители на промоционални цени, като в повечето случаи един от продуктите на фокус ще бъде от категория плодове и зеленчуци.

Към момента около 8% от всички плодове и зеленчуци, които се предлагат в Лидл България, са био производство като най-често това са моркови, краставици и др. В първата акция от кампанията за родни био продукти са представени български краставици, произведени в района на с. Звъничево, обл. Пазарджик от „Оранжерии Гимел“ АД.

 За да бъде произведен и  продаван един продукт като био, той трябва да премине през сложен и дълъг процес на сертификация, който включва строг контрол през целия период на производство, пакетаж и реализация. Според производителите основните предизвикателства в био земеделието са породени от необходимостта от много ръчен труд, опитни специалисти във всяка област и особено в  борбата с болести и вредители, което е от решаващо значение за опазване на заложените култури.

Само за миналата година, благодарение на своето партньорство с Lidl, български производител е изнесъл в Румъния 6 вида био плодове и зеленчуци на обща стойност над 140 хил. лв.

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 5948