EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Реклама на Боровец и Мальовица с общински пари

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Реклама на Боровец и Мальовица с общински пари

mail13:10 | 27.11.2020прегледи 625 коментарикоментари 0


Община Самоков ще финансира мащабна рекламна кампания за предстоящия зимен сезон за курортите Боровец и Мальовица, съобщиха от пресцентъра на общината. Новината за кампанията за привличане на туристи дойде след среща на ръководството на община Самоков с хотелиери и ресторантьори преди старта на новия сезон. По думите на кмета Владимир Георгиев общината ще плати излъчванията на клиповете в националните телевизии и да наеме билбордове, без да се уточнява дали финансирането ще дойде от общинските данъци или туристическите такси. За момента е ясно, че заради пандемията от коронавирус е отчетено намаляване на туристите през изминалите месеци и спад от постъпленията в общината с около 60%.
„Дори да идват през уикендите български туристи, това няма да се отрази осезаемо, защото в планинските курорти разчитат на по-продължителни ваканции. Ще бъдат отделени средства за реклама у нас и на Балканите”, подчертал Владимир Георгиев

Темата с рекламата е сред най- коментираните. „В Боровец липсва грижата на добър стопанин. Курортът е занемарен, стари опасни сгради, стърчат кабели по улиците, инфраструктура няма, а кметът решил да рекламира. Решен ли е проблемът с къщичките в Боровец?”, питат самоковци.
Д. Москов се интересува коя фирма ще изработва рекламните материали и коя ще прави рекламната кампания?” Самоковецът И. Иванов предлага хотелиерите сами да се рекламират.
Б. Вардаров смята, че харченето на средства при провален сезон няма икономическа логика: ” По-полезно ще е общината да купи една нова линейка. Поне ще има шанс да спасите следващите сезони. Да се рекламира нещо вече провалено-няма никаква икономическа логика.“ Според Л. Иванов:” Най-добрата реклама ще е да няма толкова болни в България. Това обаче няма как да стане, като 1/3 от населението „не вярва в COVID-19“ и не се спазват никакви мерки. Доста държави (например Гърция, при 4000 болни за ден) затвориха сега, за да може зимният сезон да работят. Ако сме развъдник, каквато и реклама да правите, никой няма да дойде”.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg