АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Реклама на Боровец и Мальовица с общински пари
Община Самоков ще финансира мащабна рекламна кампания за предстоящия зимен сезон за курортите Боровец и Мальовица, съобщиха от пресцентъра на общината. Новината за кампанията за привличане на туристи дойде след среща на ръководството на община Самоков с хотелиери и ресторантьори преди старта на новия сезон. По думите на кмета Владимир Георгиев общината ще плати излъчванията на клиповете в националните телевизии и да наеме билбордове, без да се уточнява дали финансирането ще дойде от общинските данъци или туристическите такси. За момента е ясно, че заради пандемията от коронавирус е отчетено намаляване на туристите през изминалите месеци и спад от постъпленията в общината с около 60%.
„Дори да идват през уикендите български туристи, това няма да се отрази осезаемо, защото в планинските курорти разчитат на по-продължителни ваканции. Ще бъдат отделени средства за реклама у нас и на Балканите”, подчертал Владимир Георгиев
Д. Москов се интересува коя фирма ще изработва рекламните материали и коя ще прави рекламната кампания?” Самоковецът И. Иванов предлага хотелиерите сами да се рекламират.
Б. Вардаров смята, че харченето на средства при провален сезон няма икономическа логика: ” По-полезно ще е общината да купи една нова линейка. Поне ще има шанс да спасите следващите сезони. Да се рекламира нещо вече провалено-няма никаква икономическа логика.“ Според Л. Иванов:” Най-добрата реклама ще е да няма толкова болни в България. Това обаче няма как да стане, като 1/3 от населението „не вярва в COVID-19“ и не се спазват никакви мерки. Доста държави (например Гърция, при 4000 болни за ден) затвориха сега, за да може зимният сезон да работят. Ако сме развъдник, каквато и реклама да правите, никой няма да дойде”.
Tweet |
|