EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Реклама на България в бизнес медии

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Реклама на България в бизнес медии

mail11:00 | 27.03.2013прегледи 696 коментарикоментари 0


За пръв път заедно в България се събраха представители на световно признатите бизнес медии Financial Times, The Economist, The Wall Street Journal, Bloomberg Businessweek, Bloomberg TV, CNBC и CNN, в които страната ни се рекламира като привлекателна дестинация за инвестиране. Те пристигнаха по покана на Българската агенция за инвестиции в рамките на проекта „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България”, реализиран по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

По време на срещата бяха представени и основните дейности, които включва кампанията, а именно: 630 излъчвания на 3 рекламни видеоклипа на английски, японски, китайски и немски в бизнес телевизиите Bloomberg, CNBC, CNN; публикуване на общо 40 рекламни банера в сайтовете на Wall Street Journal, Economist, Financial Times, Bloomberg, Bloomberg Businessweek, Bloomberg TV, CNBC и CNN; публикации на печатни реклами в 8 издания за Европа, САЩ и Азия на Financial Times, Economist, Wall Street Journal, Bloomberg Businessweek; 39 печатни публикации; 12 седмици присъствие в международни търсачки в Европа, САЩ и Азия; 5 кратки тематични филма с мнения на инвеститори в България за онлайн разпространение.
Стойността на проект „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България” e 15,6 млн. лв. Той цели да подпомогне процеса за изграждане на положителен имидж на страната ни като инвестиционна дестинация и да повиши познаваемостта ѝ сред чуждите инвеститори. Проектът обхваща 23 дейности, които се реализират чрез 26 обществени поръчки по ЗОП за услуги, доставки и избор на външни експерти.
На събитието присъстваха представители на ресорните министерства, посланици, търговски аташета, икономически анализатори, представители на банки, браншови организации, медии и др. „Това е първата мащабна рекламна кампания за България като инвестиционна дестинация, реализирана в чужбина до момента. За нас е голямо предизвикателство, но и постижение именно в момент на световна икономическа криза да осъществим подобен проект, финансиран изцяло със средства от ЕС”, заяви Борислав Стефанов, Изпълнителен директор на Българската агенция за инвестиции.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1791