EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Рекламите за Световното през 2010 – в Twitter и Facebook

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Рекламите за Световното през 2010 – в Twitter и Facebook

mail17:52 | 17.12.2009прегледи 1042 коментарикоментари 0


Спонсорите са на мнение, че взаимодействието чрез сайтове като   Twitter и Facebook е един от най- естествените начин за достигане до феновете.
Sony Ericsson ще изостави традиционните средства за разпространение на реклами и възлага надежди на експанзивното развитие на социалните мрежи за първото си участие като спонсор на Световното първенство през 2010 г. в Южна Африка, съобщава Reuters.
Компанията Sony Ericsson, която има сключен договор с FIFA за спонсориране на Световното първенство през 2014 г., което ще се проведе в Бразилия, счита, че взаимодействието чрез сайтове като   Twitter и Facebook е един от най- естествените начин за достигане до феновете.
Въпреки отчетения спад на инвестирането в телевизионни реклами, възлагането на големи надежди в една все още неразработена сфера, каквато са социалните мрежи, може да се окаже трудна задача за постигане на набелязаните резултати, смятат някои анализатори.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg