АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Рекламите за Световното през 2010 – в Twitter и Facebook
Спонсорите са на мнение, че взаимодействието чрез сайтове като Twitter и Facebook е един от най- естествените начин за достигане до феновете.
Sony Ericsson ще изостави традиционните средства за разпространение на реклами и възлага надежди на експанзивното развитие на социалните мрежи за първото си участие като спонсор на Световното първенство през 2010 г. в Южна Африка, съобщава Reuters.
Компанията Sony Ericsson, която има сключен договор с FIFA за спонсориране на Световното първенство през 2014 г., което ще се проведе в Бразилия, счита, че взаимодействието чрез сайтове като Twitter и Facebook е един от най- естествените начин за достигане до феновете.
Въпреки отчетения спад на инвестирането в телевизионни реклами, възлагането на големи надежди в една все още неразработена сфера, каквато са социалните мрежи, може да се окаже трудна задача за постигане на набелязаните резултати, смятат някои анализатори.
Tweet |
|