АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Рекламни клипове на България по световни тв канали
Министърът на туризма Николина Ангелкова даде старт на
телевизионната кампания на България по паневропейските телевизии
"Eurosport", "Discovery Channel", "Euronews", "National
Geographic Channel", съобщиха от ведомството. Рекламните клипове
на страната ни вече се излъчват и по четирите тв канала.
"Направихме всичко възможно кампанията да стартира
максимално бързо и да усвоим ефективно европейското
финансиране", е казала министър Ангелкова, цитирана в
прессъобщението. По думите й излъчванията по някои от
телевизиите са започнали още в началото на месеца, като вече са
обхванали и четирите канала. За да се стартира максимално бързо,
са използвани вече съществуващи клипове, които са допълнително
адаптирани за кампанията - един имиджов спот и един с акцент
върху културно-историческия туризъм. "Рекламната кампания по
паневропейските телевизии е част от мерките за компенсиране
спада на руски и украински туристи, като очакваме засилен
интерес от Германия, Австрия и Франция", е допълнила Николина
Ангелкова.
По данни от туроператори за летния сезон се очаква ръст и на
туристите от Полша (с 6-7 на сто), Чехия (с 5-6 на сто) и
съседните балкански страни (Турция - около 10 на сто; Гърция -
около 10 на сто; Сърбия - около 2 на сто, Македония - 3 на сто).
За Литва, Латвия и Молдова прогнозите са за значителни ръстове
от над 40 на сто. Положителни са очакванията и за записванията
от Беларус - ръст с около 5 на сто. "Тези данни не трябва да ни
успокояват - браншът е сериозно притеснен за летния сезон и ние
ще търсим всички възможности за привличане на повече туристи",
е подчертала министърът на туризма.
Проектът за реклама на България по паневропейските телевизии
се финансира по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007
- 2013 г., като неговото изпълнение през годините е било
забавено, се напомня в прессъобщението. В последните месеци
екипът на Министерството е ускорил всички процедури, за да усвои
ефективно европейското финансиране.
Излъчванията се финансират по проект "Провеждане на
целогодишна рекламна кампания на България по водещи
паневропейски телевизионни канали". Той е на обща стойност от
около 2,5 млн. евро без ДДС и се финансира по ОП "Регионално
развитие".
Tweet |
|