АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Рекламният гигант WPP с песимистичен билборд
Британският рекламен гигант WPP понижи прогнозите си за 2009, след като продажбите за първото тримесечие отбелязоха спад от 5.8%, предаде Reuters.
Най-голямата рекламна компания по оборот прогнозираше приходите да паднат с 2.0% тази година, след регистриран ръст от 2.7 на сто през 2008.
„Спадът ще бъде със сигурност по-дълбок", посочи главният изпълнителен директор Мартин Сорел.
По-рано медийната агенция ZenithOptimedia прогнозира, че рекламните разходи в глобален мащаб ще намалеят тази година с 6.9%.
Спада в продажбите на WPP е в рамките на прогнозите на анализаторите. Те очакваха приходите да спаднат между 5.2 и 7.2%.
Най-голямата агенция по пазарна капитализация Omniсom в понеделник обяви понижение на приходите си от 14% за първото тримесечие заради свиването на рекламните разходи на компаниите. Най-големият спад на приходите си WPP регистрира в САЩ, докато в Източна Европа, Латинска Америка и Африка все още бележи растеж.
Tweet |
|