АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Рекламният пазар у нас = 307 млн.лв.
За 2014 рекламните приходи на всички медии в България са в рамките на 307 млн. лв. съобщи в експозе при откриване на 19-ия Форум на рекламата Красимир Гергов, почетен председател на Българската асоциация на комуникационните агенции. Брутните приходи на телевизиите са се увеличили с 5,3%, но нетните - т.е. чистата печалба от реклама, е спаднала с 5,5%, каза още той. Същевременно брутните приходи от реклама в печатните медии са се увеличили с 6,2%, а нетно - с 2,9%. Ръст от 3.3% има и в нетните приходи от реклама за радията, при външна реклама ръстът е 9%. Нетните печалби от онлайн реклама са със спад от 8%, но тук не се калкулират приходите от реклама в Гугъл и социалните мрежи. При тяхното включване то тогава ръстът на он лайн рекламата в България е над 20% в сравнение с 2013 година.
таблици:ГАРБ, Пиеро
Tweet |
|