АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Рекламодатели бойкотират Facebook
Големите компании в Европа ще се присъединят към кампанията за бойкотиране на рекламите във Facebook „Stop Hate for Profit”, която има за цел увеличаване на натиска върху социалната мрежа за премахването на речта на омразата. Това обяви главният изпълнителен директор на Common Sense Media Джим Стейър в интервю за "Ройтерс".
Откакто кампанията започна по-рано този месец, над 160 компании, включително Verizon Communications и Unilever се включиха в инициативата за спиране на покупки на реклама в най-голямата социална мрежа в света през юли.
Free Press и Common Sense, както и американски групи за защита на гражданските права като Color of Change, започнаха кампанията след смъртта на Джордж Флойд в САЩ.
"Кампанията се надява да мотивира регулаторите в Европа да заемат по-твърда позиция по отношение на Facebook“, коментира още Стейър.
През юни Европейската комисия обяви нови насоки за технологичните компании, включително и Facebook за предаването на месечни отчети за това как се справят с дезинформацията, свързана с коронавируса.
Facebook твърди, че инвестициите ѝ в изкуствен интелект ѝ позволяват да открива 90% от речта на омразата преди потребителите да сигнализират за нея.
Tweet |
|