АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Ремикс се бори свръхпроизводството на дрехи
Високотехнологичната компания за кръгова мода "Ремикс" (Remix Global EAD) открива един от най-големите центрове за обработка и дистрибуция на индивидуални артикули не само у нас, но и в Европа, съобщиха от компанията. С новата си инвестиция от 20 милиона лева, "Ремикс" намалява негативните последици от свръхпроизводството на дрехи и аксесоари и увеличава позитивното си влияние върху околната среда.
Новата база в с. Равно поле, създадена със собствена иновативна технология, базирана на над 10 години международен опит, отваря врати една година, след като българската компания стана част от американския гигант thredUP - една от най-големите онлайн платформи за препродажба на дрехи, обувки и аксесоари в света. Придобиването утвърждава бизнес модела с кауза и води до сериозно увеличаване на приноса на "Ремикс" в кръговата мода в Европа, а също и до разрастването на глобалното влияние на двете компании.
Центърът, разположен върху близо 30 000 кв. м, в пълния си капацитет ще утрои досегашния и ще позволи обработката на 60 000 уникални артикула дневно, благодарение на съвременните технологии, обслужване и автоматизация. Процесите са придружени с експертен контрол и няколко нива на проверка, което гарантира безкомпромисно качество, посочват от там.
Като развива и иновативната си услуга "Продайте на Remix", компанията дава възможност на потребителите да създадат кръгов гардероб по най-лесния начин.
Компанията оперира в България и 8 други пазара в Централна и Източна Европа. От създаването си преди 10 години до днес тя е обработила над 23 милиона артикула или 7400 тона, като така е допринесла за спестяването на над 168 млн. килограма CO2 емисии, 2,5 млрд. мегаджаула електричество и над 6,2 млрд. литра вода.
С откриването на новия център за обработка и дистрибуция в с. Равно поле тези числа ще продължат да растат, благодарение на което България ще заеме водещо място в кръговата мода, която е сериозен приоритет за Европейския съюз и ще отговори на изискванията на новата Стратегия за устойчивите текстилни изделия на ЕС, фокусирана върху удължаването на живота на дрехите, посочват от дружеството.
Tweet |
|