EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Ретаргетинг – как работи?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Ретаргетинг – как работи?

mail16:17 | 07.09.2016прегледи 1459 коментарикоментари 0


Основна цел на всеки онлайн магазин е да постигне максимално съотношение между броя посещения и броя реализирани поръчки или т. нар. конверсии. Когато традиционните маркетинг средства изчерпят своя потенциал, идва ред на похвата, познат като ретаргетинг.

Retargeting е платформа за автоматизиран и персонализиран онлайн маркетинг, която използва алгоритъм, който следи поведението на всеки един клиент на даден онлайн магазин и изпраща персонализирани съобщения в отговор на неговите действия. Целта на тези съобщения е да допринесат за допълнителна мотивация на потребителите на определен онлайн магазин, за да завършат процеса на покупка по-бързо.

zoom_sss

За постигане на тази цел се използват различни техники, които са плод на натрупаното ноу-хау на румънската компания. В това число влизат анализ на изоставените колички за пазаруване; активиране на отстъпка при моментална покупка, ако посетителят се кани да напусне сайта; определяне на интересни продукти и препоръка за подобни такива. Така софтуерът генерира допълнителен стимул за потенциалния клиент и го мотивира да направи и последната стъпка в процеса на покупка.

Три начина за персонална комуникация

Платформата Retargeting се фокусира върху три основни начина за персонална комуникация с потребителите – действия в реално време, имейл и SMS.

Действията в реално време са три типа и се активират с цел клиентът да бъде задържан максимално дълго време на сайта и да разгледа колкото може повече от продуктите, от които е показал, че се интересува. Статистиката сочи, че тези методи имат успех в цели 35% от случаите и генерират дори по-голям обем продажби от имейл канала.

Имейл процесите включват 15 вида персонализирани съобщения, които се изпращат в различни случаи съобразно поведението на посетителите на сайта. Те са резултат от внимателен анализ на действията на всеки потенциален клиент – например кои са най-разглежданите продукти и категории, дали субектът е харесал Facebook страницата на магазина, от колко време не е посещавал сайта и др. При изпращането се съблюдава времеви график, който да не подразни потребителите. Резултатите и при този тип комуникация също са впечатляващи – генерираните от Retargeting имейли биват отваряни от 72% от клиентите, което води до 42% кликове и 12 % конверсии.

Последната стъпка в директната комуникация с потребителите е изпращането на SMS с конкретна промоция или препоръка, която да насърчи покупка. Това действие обикновено се комбинира с имейл канала и постига 98% преглеждания от получателите в рамките на 3 минути.

Стартиралата преди 3 години в Румъния компания вече официално присъства на българския пазар. Българското представителство се присъединява към точките във Великобритания, Италия и Полша, които заедно с централните офиси в Букурещ и Лос Анджелис обслужват над 500 клиенти в Европа, САЩ и Азия.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1780