АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Решение за играта „Стани милионер”
„Ню Геймс” и трите мобилни оператора – М-тел, Виваком и Глобул, се съобразиха с изискванията на Комисията за защита на потребителите (КЗП) за провеждане на играта „Стани милионер”, се казва в съобщение на агенцията. Те поеха този ангажимент пред КЗП на състояла се среща. Срещата се проведе по предложение на Ню Геймс и трите мобилни оператора – М-тел, Виваком и Глобул, в КЗП във връзка с констатирани нередности при провеждане на играта „Стани милионер” и взетото решение от 28.11.2011 г. от страна на КЗП за завеждане на колективни искове.
Срещата имаше за цел да обсъди констатираните нередности от страна на организаторите – Ню Геймс и трите мобилни оператора, както и техните предложения за отстраняването им. При извършени проверки от експерти на КЗП към дата 12 декември се установи, че организаторът е отстранил констатациите на КЗП за нелоялна търговска практика:
1.„Ню Геймс” е направил промяна при предоставяне на информация към потребителите. В рубрика „Правила” на страницата на „Ню Геймс”, www.145.bg, се съдържа информация за начина на участие и отказ. С това е преустановено констатираното нарушение за „премълчаване на съществена информация”. Направената промяна дава възможност на потребителите да бъдат информирани по ясен и достъпен начин.
2.„Ню Геймс” прие предложението на КЗП за промяна в посланието, обаждане към потребителите, за премахване на текст, в който се посочва, че разговорът е безплатен. Новият текст гласи: „Всеки Ваш отговор струва 2,40 лв.”
3.В съобщенията към потребителите – SMS, вече фигурира ясен текст с посочване на възможност за отказ от участие в играта.
От страна на КЗП към мобилните оператори се направи предложение за промяна на техните „Общи условия” при предоставяне на мобилни услуги.
Tweet |
|