АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Ръст на мобилното банкеране
За периода 2012-2014 година пет пъти повече клиенти са започнали да извършват ежедневни банкови операции през мобилните си телефони. Това показва анализ на УниКредит Булбанк за развитие на алтернативните канали за банкиране. Потребителите, които ползват смартфона си за банкиране, са се увеличили с 470%, докато онлайн банкирането показва на годишна база ръст от 85%. Потребителите използват онлайн банкиране средно 2 пъти на месец, докато през мобилните телефони средно 12 пъти на месец. Mобилното банкиране най-често се използва за следене на баланси по сметките. На следващо място са редовни плащания като лизинги и наеми. 70% от ежедневните операции клиентите извършват изцяло чрез алтернативните канали за банкиране – онлайн или на зоните за самообслужване.
Tweet |
|