EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Ръст на продажбите на лукс бранда Hermes

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Ръст на продажбите на лукс бранда Hermes

mail08:01 | 25.10.2024прегледи 512 коментарикоментари 0


Производителят на луксозни стоки Hermes отчете ръст на продажбите си с над 10 на сто (11,3 на сто) за третото тримесечие до 3,7 милиарда евро (4 милиарда долара) въпреки състоянието на световния пазар на луксозни стоки и спада на продажбите в Китай, предаде Франс прес.

Данните са в съответствие с очаквания от анализаторите ръст на продажбите от 11 на сто, допълва Ройтерс.

В Китай, Макао и Тайван Hermes се отличава от другите големи компании" в сектора, заяви генералният финансов директор на компанията Ерик дьо Алгует, като подчерта, че "няма прекъсване на тази тенденция".

На този фон продажбите на лидера в луксозния сегмент LVMH и на френския моден конгломерат Kering отчетоха спад на продажбите през третото тримесечие, съответно с 4,4 и 15 на сто, засегнати от забавянето при търсенето на луксозни стоки в Азия.

Продажбите в Азия (с изключение на Япония) на Hermes, прочута със своите чанти Birkin и Kelly, дори са отчели лек ръст с 0,6 на сто за третото тримесечие, до 1,58 милиарда евро, "въпреки спада на търсенето" в бутиците в Китай, Макао и Тайван, се казва в прессъобщение на групата.

Генералният финансов директор на компанията отбеляза "лоялността на основните клиенти в континентален Китай", където Hermes наскоро отвори магазин в Шънчжън и планира да отвори други два в Шънян и Пекин.

В Европа, с изключение на Франция, продажбите са се увеличили с 18,8 на сто за периода, до 584 милиона евро, "благодарение на силата на местното търсене и динамиката на туристическия поток", пише в прессъобщението на групата.

Оборотът във Франция се е увеличил с 13,1 на сто, до 365 милиона евро, въпреки "лекото отклонение" в продажбите в парижките магазини по време на Олимпийските игри, "компенсирано от много силни продажби" в бутиците в крайморските региони на страната, допълни Ерик дьо Алгует.

Продажбите на кожени изделия, основният бизнес на Hermes, скочиха с 12,7 на сто до 1,57 милиарда евро. Тези на нови дрехи и аксесоари се увеличават с 12,1 на сто, до 1,13 млрд. евро, допълва компанията./БТА


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg