EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Само Honda печели от кризата на Toyota, засега

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Само Honda печели от кризата на Toyota, засега

mail11:01 | 03.02.2010прегледи 707 коментарикоментари 0


Продажбите на Toyota Motor Co в САЩ са намалели с близо 16 процента през януари на фона на масовите изтегляния на коли заради дефекти, докато американските й конкуренти Ford Motor Co и General Motors Corp са засилили позициите си на националния си пазар, предадоха Reuters и AFP.
Продажбите на Toyota са спаднали с 15,76 на сто на годишна основа, минавайки под психологическия праг от 100 000 за първи път от 1999 година, съобщава специализираният сайта edmunds.com, цитиран от AFP.
"Няма никакво съмнение, че спирането на продажбите се отрази на продажбите ни", коментира Боб Картър, шеф на Toyota в САЩ при телефонна конференция.
Делът на пазара на японската група е намалял от 18 на сто през декември на близо 14 на сто през януари, като Toyota е изгубила позиции в класацията и вече се нарежда зад General Motors и Ford.
При все това все още е твърде трудно да се разбере дали потребителите, които са планирали да купят Toyota, са се отказали от намеренията си или просто са отложили във времето покупка заради прекъснатите продажби.
General Motors и Ford не са успели засега да се възползват от проблемите на Toyota въпреки отстъпките, които обявиха. Според експерти единствено Honda засега е успяла в по- голяма степен да се възползва от кризата на Toyota, която днес прибави към списъка на колите  с проблеми с педала на газта и хибридният модел Prius.
Ford все пак отчита нарастване на продажбите през януари с 24,6 на сто, а при General Motors увеличението е с 14 на сто.
Chrysler, който също като General Motors излезе от процедура по фалит през лятото на 2009 година, е увеличил продажбите си с 8 на сто през януари в сравнение със същия месец на миналата година и обяви със задоволство, че има и по-голям пазарен дял, но не посочва цифри.

 

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg