АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
САЩ - рекорд в потребителското доверие
Потребителското доверие в САЩ е скочило през първото тримесечие до най-високото си равнище от над четири години на фона на подобряването на икономиката, контрастирайки с ниския дух сред задлъжнелите страни от еврозоната, сочи публикувано днес изследване на компанията Нилсен (Nielsen), цитирано от Ройтерс.
Доверието е останало най-високо в Индия и Азиатско-тихоокеанския регион, според проучването.
В световен мащаб потребителското доверие леко се е повишило спрямо четвъртото тримесечие на 2011 година, сочи индексът на Нилсен за световното потребителско доверие (Nielsen Global Consumer Confidence Index). Индексът се е покачил с 5 пункта през първото тримесечие на 2012 година, достигайки 94 пункта, подпомогнат от скок от 9 пункта в САЩ.
Към 55 процента от световните потребители са описали личните си финанси за идните 12 месеца като отлични/добри, което е повече спрямо 52 процента през предходното тримесечие, а 33 процента са посочили, че подходящ момент да си купят нещата, които искат.
Растежът на доверието в САЩ - до най-високото равнище от третото тримесечие на 2007 година, е много по-голям в сравнение с повечето от проучените страни. И все пак Индия отново оглавява класацията, следвана от нововъзникващи икономики, сред които Саудитска Арабия, Бразилия и Китай. Изследването е направено между 10 и 27 февруари и е обхванало над 28 000 потребители в 56 страни.
Tweet |
|