АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
САЩ противостоят на рецесията с билбордове
Някои американци, загубили работата си заради рецесията в американската икономика, преминават с колите си край билбордове, на които са изписани послания като "Интересен факт за рецесиите (...) те свършват", информира Асошиейтед прес.
На друг билборд се чете "Собствената стойност е по-голяма от чистата стойност".
"Това ще свърши много преди тези, които го причиниха да излязат от затвора", гласи трети.
Това са само част от посланията, които шофьорите в американския щат Роуд Айлънд и в цяла Америка четат по билбордове, които са част кампанията "Рецесия 101". Акцията е финансирана от анонимен спонсор от Източното крайбрежие, потиснат от начина, по който страната реагира на резкия икономически спад.
Кампанията започна през юни и сега обхваща над 1000 билборда в цяла Америка, включително на прочутия нюйоркски площад "Таймс скуеър". Желанието на спонсора е хората да осъзнаят, че страната е преминавала през периоди на рецесия и преди, обяснява дизайнерът Чарли Роб.
"Едно от посланията е "Спрете да сте обсебени от икономиката, плашите децата"", отбелязва Роб, който е директор на компания Charchin Creative.
Членове на Американката агенция за външна реклама Outdoor Adversiting Agency of America са дарили мястото, отпечатали са материалите и са предоставили труда, необходим за кампанията, посочи говорителят на агенцията Джеф Голимовски.
Според някои жители на Роуд Айлънд, който бе тежко засегнат от икономическия спад, е трудно да се погледне оптимистично на кризата, защото хората се опасяват, че могат да загубят работата и домовете си. Други обаче подкрепят идеята на кампанията.
"Историята е доказала, че влизаме в периоди на рецесия и излизаме от тях", казва 41-годишният Пол Съливан.
Tweet |
|