АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
САЩ: Ръст на потребителското доверие
Индексът на потребителското доверие в САЩ нарасна през февруари до 130,8 пункта от 124,3 пункта през януари, показва проучване на компанията Conference Board, цитирано от CNBC.
Така индексът достигна най-високо ниво от ноември 2000 година насам.
Индексът, измерващ оценката на американските потребители за текущите икономически условия в страната, нарасна до 162,4 пункта от 154,7 пункта през януари, докато индексът на потребителски очаквания за икономическата активност през следващите шест месеца скочи до 109,7 пункта от 104,0 пункта в началото на годината.
Процентът на потребителите, които определят като "добри" настоящите бизнес условия се подобри леко през февруари до 35,8% от 35,0% през януари, докато процентът на американците, определящи бизнес условията като "лоши", се понижи до 10,8% от 13,0%.
Потребителският оптимизъм относно бъдещите бизнес условията в краткосрочен план отчита добро повишение, като процентът на анкетираните, които очакват подобряване на условията за бизнес през следващите шест месеца нарасна до 25,8% от 21,5% месец по-рано при намаляване до 9,4% от 9,8% на тези, които прогнозират тяхното влошаване в близко бъдеще.
Tweet |
|