АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
САЩ: Спад в приходите от реклама
Приходите от реклама в американските вестници са достигнали 25-годишно дъно, тъй като маркетинговите бюджети са насочени към интернет, където рекламирането е доста по-евтино, отколкото в хартиените издания, информира Associated Press. За миналата година рекламодателите са похарчили $25,8 млрд. за реклама в хартиените и електронните издания, според данните на националната организация на издателите в САЩ Newpaper Association of America. Това е най-ниското равнище от 1985 година, когато рекламата във вестниците е била на стойност $25,2 млрд. Като се отчете инфлацията, рекламата във вестниците сега е на равнището от преди почти 50 години. През 1962 година общо вестникарските реклами са били на стойност $3,7 млрд., което съответства на около $26 млрд. днес. Рекламата в печатните издания намаля през всяка от последните пет години, като драстично сви основния източник на приходи за издателите на вестниците. Въпреки че икономиката постепенно се подобрява от 2009 година, вестниците все още имат по-малки приходи, тъй като рекламодателите се обръщат към безплатните или по-евтини алтернативи в Интернет. През последните години все повече хора се насочиха към вестниците в интернет, отказвайки се от хартиените издания.
Tweet |
|