АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Сбогом, Lada Samara!



„Автоваз“ преустанови производството на известния си модел Samara в края на 2013 г. От 1984 г. до сега от него са направени 5 427 008 броя. През миналата година в Русия и някои бивши социалистически републики са продадени около 60 000 екземпляра от машината с предно задвижване. През годините Samara се оборудва с 1,1-, 1,3- и 1,5-литрови бензинови задвижващи агрегати и излиза във версии с три, четири и пет врати. Това е вторият модел на Lada след Niva, чийто дизайн руснаците проектират сами, и първият, който не е използвал техника от Fiat. И да не забравим най-важното – първият с предно задвижване!
Samara е известна с участието на Porsche в разработката на двигателите й – но и това не помага на модела да достигне желания успех. Макар че производителят й се опитва да създаде продукт, конкурент на VW Golf, Opel Kadett и Ford Escort, тази Lada не успява да заслужи доверието на клиентите заради лошото си качество и разочароващото поведение на пътя. Разгледайте галерията, за да се запознаете с най-интересните моменти от историята на модела./Агенция Speed-Press
Tweet |
|