EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Сделка на български & турски доставчик на храни

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Сделка на български & турски доставчик на храни

mail17:30 | 19.05.2015прегледи 1397 коментарикоментари 0


Даставчикът на храна за дома и офиса на българския пазар – BG Menu (работещ под бранда Hello Hungry на външни пазари) вече е част от семейството на глобалния лидер в онлайн и мобилните поръчки Delivery Hero. Това е факт след успешното приключване на сделката между BG Menu и лидера на пазара в Турция – Yemeksepeti. Yemeksepeti придоби миноритарен дял в BG Menu, а междувременно беше купена от Delivery Hero в началото на май.
Delivery Hero обяви придобиването на Yemeksepeti, като сделката е на стойност $589 млн. В резултат на транзакцията Delivery Hero затвърждава още по-убедително позицията на глобален пазарен лидер, обработващ 10 млн. поръчки месечно, което надвишава значително показателите на останалите компании.
Yemeksepeti е създадена преди 15 години и в момента е най-популярният доставчик в Турция. Обработва 3 млн. доставки месечно на пазарите, които работи. Компанията реализира 60% ръст на бизнеса на годишна база, а едни от най-сериозните й постижения са високите нива на лоялни клиенти и успешното въвеждане на иновативни продукти.

Сериозният потенциал за ръст на пазара на доставки на храна за дома и офиса у нас е пряко свързан с промените в начина на живот и потребителските нагласи в големите градове. Тази услуга предлага удобна и спестяваща време алтернатива на работещите и все по-заети хора. Освен това със специалните оферти на едно място те могат да се възползват и от все по-изгодни цени. Анализът на BG Menu показва, че допълнителен фактор за ръст на пазара, който ще бъде ключов през следващите години, е динамичното развитие на онлайн пазаруването.
В моменат 63% от всички поръчки, направени през платформата на BG Menu у нас, са вече онлайн. Само за няколко месеца заявките през мобилни устройства бележат ръст от 250%. Изследванията в световен мащаб показват, че бизнесът с доставка на храна за дома и офиса расте постоянно, достигайки обем от $70 млрд. Въпреки че 85% от поръчките все още се правят офлайн, тенденцията за преминаване към онлайн услуга е много категорична. Според прогнозите на международните експерти през 2020 година повечето от заявките вече ще се правят през Интернет. Затова се очаква развитието на онлайн услугата да бъде основен двигател и за развитието на пазара у нас.

 


Тагове: BG Menu, сделка
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg