АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Силна година за бранда Загорка



Брандът Загорка е най-бързо растящата голяма българска марка бира за 2015 г, с ръст от 29% по обем и ръст от 39% по стойност, по данни на компанията. Пазарният дял в стойност на местните марки бира предлагани от компанията - Загорка и Ариана, достигна 29.7%, а делът на международните и специални марки: Хайнекен, Амстел, Столично, Старобрно, Кайзер и Десперадос е 3.94%, отново по данни на Nielsen Bulgaria. По отношение на каналите на продажба и опаковките, според данни на компанията, се наблюдава стабилен дял на ХоРеКа за втора поредна година, както и ръст на стъклените бутилки, след дълги години на спад. По данни на „Загорка“ АД обемът на бирения пазар през 2015 е достигнал 5,3 млн. хектолитра и средна консумация на глава от населението от 72 литра.
Tweet |
|