АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Силни продажби на Нестле
За първите 9 месеца на 2021 г. Нестле повишава насоките за органичен ръст на продажбите за цялата година. Органичният ръст достига 7,6%, с реален вътрешен ръст (RIG) 6,0% и ръст в цените 1,6%. Ръстът е подкрепен от продължаващото нарастване на продажбите на дребно, стабилното възстановяване на каналите извън дома, повишеното ценообразуване и печалбите от пазарен дял.
За същия период Нестле България отчита органичен ръст от 7,4%. С отличаващо изпълнение са продуктовите категории на кафета, млечни продукти, детско хранене и храни за домашни любимци. Нестле Профешънъл – дивизията, развиваща бизнеса в канала за незабавна консумация и ХоРеКа, също бележи значителен ръст, възстановявайки позиции на предепидемични нива.
Нестле България реализирала и продуктови дарения към най-нуждаещите се групи на стойност от над 370 000 лв.
Tweet |
|