АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Силно начало на MasterCard в Европа



Европейските потребители на MasterCard увеличаха транзакциите за покупки с 14.1% за Q1 на 2010 в сравнение със същия период на 2009 г., продължавайки силното развитие на електронните разплащания в региона, съобщава MasterCard Europe.
“Годината започна добре за MasterCard в Европа”, каза Хавиер Перес, президент на MasterCard Europe. “Докато икономическата криза продължава да еволюира, съзнанието на потребителите относно плащането с карти акцентира все повече върху добавената стойност. Потребителите работят усилено за своите пари и в замяна очакват картова програма, която да работи усилено за тях.”
“Подходът ни да предоставяме специални програми на картодържателите – както за кредитни, така и за дебитни карти, при които картата играе роля на вход към потребителски програми за лоялност, услуги с добавена стойност и управление на парите, е по-важен от всякога преди и с удоволствие ще направя преглед на някои от последните ни примери. В Румъния Garanti Bank въведе вече готовата и успешна картова програма за лоялност Bonus от Турция и я преработи специално за жени; във Франция и Испания най-новите ко-брандирани програми дават възможност на спортните ентусиасти да жънат награди от подкрепата си за Френската национална федерация по джудо и испанския национален футболен отбор. А в областта на управлението на парите Barclaycard във Великобритания е първата карта, която използва платформата inControl на MasterCard и по този начин позволява на потребителите да сложат свои собствени „спирачки” на разходите си. Това са примери от най-висока класа, които специално да отговорят на нуждите на днешния европейски потребител.”
MasterCard Europe отчете редица важни пан-европейски бизнес постижения за това тримесечие, сред които:
Въвеждане на „заможност”
Днешният потребител, който е изтощен от рецесията, се насочва все повече към специални ползи и услуги, запазени преди за хората, които се смятаха за супер щедри в разходите си. MasterCard в партньорство със своите финансови – институции-клиенти в региона отговори на тази тенденция с няколко нови програми за заможни хора за масовия пазар.
• В Турция през януари Turkish Economy Bank (TEB) предложи подновената програма World Signia MasterCard. Новата карта предлага множество нови ползи, в т.ч. помощ при пътуване по света и ексклузивна concierge услуга и е естества стъпка напред по отношение на растящия ангажимент на банката да отговори на нуждите на своите основни клиенти.
• Осъзнавайки, че програми за „заможност” могат да бъдат създадени и за масовия пазар, HSBC и Fortis въведоха картови програми за „заможни” за турските картодържатели, които търсят услуги и предимства над ниво „златни”. Първият етап на Advance MasterCard от HSBC и на Titanium MasterCard от Fortis беше през февруари. Той беше последван месец по-късно от въвеждането на нови топ карти от MasterCard в Румъния и Франция.
Иновации, които предоставят удобство и контрол на потребителите
• През януари Barclaycard във Великобритания пусна на пазара MasterCard inControl, която да предложи на британските картодържатели контрол на разходите, и това е първият път, когато inControl се появява за потребителска карта. Услугата първоначално се предлага на потребители с нови кредитни карти Orange, които предлагат и безконтактни PayPass™ плащания.
• През първото тримесечие продължи разпространението в региона на безконтактната технология на MasterCard - PayPass™. Веригата бензиностанции в Германия Orlen “Star” стана първата верига, която инсталира технологията Tap&Go™ на своите бензиностанции, като 140 бензиностанции бяха оборудвани с нея през март и се очаква до края на годината броят им да достигне 486 в цяла Германия.
Tweet |
|