EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Силно свиване на световната реклама

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Силно свиване на световната реклама

mail18:41 | 14.04.2009прегледи 4632 коментарикоментари 0


Свиването на световните разходи за реклама може да се окаже по-голямо, отколкото се очакваше. През 2009 разходите на реклама ще спаднат с 6.9% до $453 млрд., в сравнение с раст от 1% през 2008, съобщи Financial Times. Изданието се позовава на прогнозата на корпорация ZenithOptimedia, един от водещите играчи на рекламния пазар.
Разходите за реклама са барометър за доверието в икономиката, тяхното свиване ще бъде свидетелство за запазване на негативните тенденции, се отбелязва в статията.
Конкурентите на ZenithOptimedia публикуваха през март по-оптимистични прогнози: Group M очаква свиване на разходите за реклама през текущата година с 4.4%, а Carat - с 5.8%.
Динамиката на разходите за вестникарска реклама е най-мрачна – очаква се спад от 12%. Парите за реклама в списания и по радиото също ще се свият с двуцифрени стойности. Разходите за телевизионна реклама ще намалеят само с 5.5%, благодарение на по-ниските цени. Делът на интернет рекламата ще продължи да расте и ще достигне 12.1% от общите рекламни разходи.
В страните от Централна и Източна Европа, за които по-рано се прогнозираше ръст на рекламните разходи от 1.5%, ще има спад от 13.9% през 2009.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg