АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Слаби продажби на Peugeot Citroen
PSA Peugeot Citroen обяви, че слабите автомобилни пазари в Европа са в основата на резкия спад на продажбите на компанията през първото тримесечие, предаде Асошиейтед прес. Компанията майка отчете спад от 10,3% в продажбите на автомобилопростроителното си подразделение до равнище 8,7 милиарда евро (11,3 милиарда долара) за периода януари-март спрямо 9,72 милиарда евро година по-рано. Общите продажби на коли с марката Peugeot и Citroen са намалели с 16,9% в Европа, където групата е отчела свиване на пазарния си дял на фона на всеобщ спад на пазара от 10%. В днешното си съобщение компанията посочва, че очаква европейският пазар на автомобили са отчете спад от 5% за цялата година. Заедно с подразделението за автомобилни части и финансовото подразделение, общите приходи през тримесечието са се понижили с 6,5 процента до 13 милиарда евро. Автомобилопроизводителят, чиято централа е в Париж, се бори да преодолее миналогодишната си рекордна загуба от 5 милиарда евро на фона на слабия пазар в Европа и поскъпването на суровините. Групата Peugeot Citroen е продала 674 000 коли в световен мащаб през първото тримесечие, отчитайки понижение от 2,5% на годишна основа.
Tweet |
|