АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Сложните трансакции отказват потребителите
Един от всеки четирима потребители е отказал трансакция, защото създаването на нов профил изисква твърде много информация. Това показва анкета на технологична компания, проведена сред повече от 5500 потребители и 500 бизнес мениджъри на 11 пазара по света.
35% от потребителите биха извършвали транзакции онлайн, ако има по-малко стъпки.
Изводите от проучването показват, че потребителите очакват онлайн банки и търговци на дребно да направят всичко възможно, за да защитят информацията си и да осигурят сделките си. Почти седем от всеки 10 потребители одобряват протоколите за сигурност, когато извършват онлайн търговия, защото така се чувстват защитени.
Фирмите, от своя страна, са единодушни, че по-точното идентифициране на клиентите ще доведе до реализирането на повече транзакции и съответно до повече приходи. 84% от бизнеса заявяват, че с повишаване на сигурността в самоличността на клиентите, ще се понижи рискът от измами.
Шест от всеки 10 фирми търпят същите или по-големи загуби от онлайн измами в сравнение с миналата година. Тенденциите и моделите на измами продължават да се развиват по целия свят. Повечето фирми (72%) посочват измамите като нарастващ проблем.
Само 40% от фирмите са "много уверени" в способността си да откриват измами. 52% от фирмите все още използват пароли за откриване на и защита от измами.
Tweet |
|