EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

София Ринг Мол: 130 млн. евро инвестиция

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

София Ринг Мол: 130 млн. евро инвестиция

mail06:05 | 04.11.2014прегледи 7951 коментарикоментари 1


София Ринг Мол отваря врати на 6 ноември. Той е търговски център от ново поколение, който има амбицията да трансформира ритейл сектора в страната. Строителството му стартира през септември 2011 г., а от два дни обектът вече има Акт 16.
Инвестицията възлиза на стойност от 130 млн. евро. Общата отдаваема площ на търговския комплекс е 105 000 кв.м. Инвеститорите в проекта са Fourlis Group – една от водещите групи компании в сектора на качествените дълготрайни стоки не само в Гърция и Кипър, но и на Балканите, и Danaos Group, която оперира в сектори като търговско корабоплаване, информационни технологии, строителство и финансови услуги и която е на Нюйоркската фондова борса (NYSE).

Защо е различен и какво има в него?

200 магазина, над 400 марки, от които 100 напълно нови за българския пазар, кино с 10 зали с VIP салони, най-големият увеселителен център на закрито, най-голямата закрита картинг писта в страната с площ 7 500 кв.м., най-големият универсален магазин простиращ се на 6 500 кв.м., безплатен паркинг с общо 3 500 места, ВИП паркинг със 100 места – това са само част от нещата, които го превръщат в представител на най-модерните молове по света.

След известно прекъсване, у нас отново ще има магазин на Mango. Други познати и нови брандове са имена като Julia Bergovich, Next, M&Co, Shana, Oasis, Claire's, Coccinelle с висококачествените си чанти и аксесоари, британската традиция на Barbour и ювелирната изработка на бижутата Tous. Софийски дебют правят марки като Alcott, MO, Bossine и др.

В рамките на мола ще заработи и най-големият универсален магазин в страната, разположен на площ от 6 500 кв.м. Notosgalleries е №1 в Гърция и е част от световна група универсални магазини. На три нива ще се предлагат облекла на 100 световни бранда, аксесоари, чанти и обувки на 50 известни марки, козметика и парфюми на 100 различни популярни бранда и 50 марки стоки за дома. Notosgalleries е представител на концепията магазин-в-магазина, която ще направи пазаруването много по-удобно, предлагайки голямо разнообразие от различни марки за цялото семейство на едно място. Някои от марките: Lauren by Ralph Lauren, Lacoste, DKNY, Calvin Klein, Armani, Chanel, Bvlgari, Guerlain, Chloe, Dior, Jennifer Lopez, Matou France, Alouette, Grant, Helmi, Sabbato, More & More, Migato, Helmi, Chip&Chip.

Сред ключовите наематели на новия търговски комплекс са и веригите Пикадили, Техномаркет, Mr. Bricolage, Явор, Mango, H&M, New Yorker, LC Waikiki, Intersport, Cine‘ Grand и Sofia Karting Ring. Заедно с ИКЕА, с която има топла връзка, София Ринг Мол ще предложи на посетителите си над 50 000 кв.м магазини за мебели и аксесоари за дома, което го прави най-големия център за такива стоки в България.

Не само шопинг, а и забавления

Новият търговски център поставя акцент не само върху шопинга, каквато е концепцията на повечето молове в България до момента, но и върху местата за забавление и за прекарване на свободното време. С тази идея е съобразена и уникалната архитектура на мола, дело на испанско архитектурно студио, и местоположението му между планината и центъра на града - големи отворени пространства, широки тераси с изглед към планината, много естествена светлина във вътрешността и зелени площи, простиращи се на над 28 000 кв.м. Всички посетители ще могат да комбинират шопинга и атракционите в мола с разходка до Витоша, защото лифтът до планината се намира в близост до търговския център. Кътът за хранене в мола ще предлага разнообразие от кафенета, ресторанти за бързо хранене, както и по-луксозни.

С откриването на София Ринг Мол ще отвори врати и най-големият увеселителен център на закрито в страната – FUNTASY Ring Park, който ще се простира върху площ от над 6 000 кв.м. и ще предлага забавления за деца на всички възрасти. Посетителите на FUNTASY Ring Park ще могат да избират между атракциони като истинска ледена пързалка, въртележка, арена за каране на колелета, различни надуваеми атракциони и трамплини, сцена за представления и парти зони за тържества и рождени дни. Американски ресторант с жива музика и кафе – ресторант в стил 60-те са други отличителни за мола места.

Ще има и закрита картинг писта със специлани картове за деца, както и двуместни (например за родител и дете). Пистата е дълга 620 места и широка 7 метра и има 21 завоя. Допълнително има фен зона, простираща се на 800 кв. метра, където ще може да се гледа Формула 1 или Moto GP на чаша кафе или питие.

Как се стига?

До София Ринг Мол може да се стигне с автобуси 111, 123, 69 и 70, както и с метро до станция Г. М. Димитров и после автобус 123 или 69, или до станция Младост 1 и след това с автобус 111. Ще има и специално организирана автобусна линия от метростанция Г. М. Димитров до мола на всеки 30-40 минути.

Откриването ще продължи цели 4 дни с богата програма.
 


 
Коментари
 
Georgiev - 05-11-2014 г. 22:17:31

София Ринг Мол е само една част от един грандиозен прект. Успех!

 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1780