EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

София с най-ниски цени за хотел

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

София с най-ниски цени за хотел

mail11:10 | 05.04.2012прегледи 804 коментарикоментари 0


София и Будапеща са градовете с най - ниска цена на хотелска стая в Европа. Средната цена на стая в София във всички категории е 37.50 евро, показва докладът на Kohl & Partner ХОТЕЛСКИ ПАЗАР СОФИЯ 2012. Нивата на заетост все още са ниски в сравнение с други европейски градове и проблемът е в това, че София все още е пракелно фокусирана върху бизнес гостите докато туристите, пътуващи с цел почивка, и тези, пристигащи за уикенда, са доста малко на брой. 64% от реализираните туристически нощувки са осъществени в 4 и 5 - звездни хотели. Пазарът е доминиран предимно от чужденци, а те се доверяват основно на международните хотелски брандове. Kohl & Partner прогнозира, че хотелските брандове с отлична локация ще бъдат успешен пазар за в бъдеще. Центърът на града ще продължи да бъде отлично местоположение, както и районите с лесен и бърз достъп до цетъра. Новопостроеното метро ще донесе интересни промени на пазара веднага щом строежът му приключи. Малките хотели бавно и постепенно да преустановят дейността си и да започнат да се използват за други цели, когато най - сетне цените на имотите започнат да се покачват.

Общият брой на хотелските нощувки през 2011г. все още е по - нисък в сравнение с този през 2007г. и тенденцията показва покачване.
Kohl & Partner не очаква топ брандовете да напуснат София, а тъкмо обратното - те се стремят да оперират и втори хотел, но в друга категория звезди. Съществува възможност и за навлизане на нови брандове на пазара. Чуждестранните бизнес клиенти ще се доверяват най - вече на международните брандове и ще избират хотели, разположени в центъра на града с добро качество на стаите и адекватно обслужване. Kohl & Partner очаква възстановяването в хотелите от високите категории да продължи и занапред. Хотелите с лошо управление и остаряла инфраструктура, би трябвало да очакват трудни времена пред себе си. Брандинга и услугите, свързани с бранда, са от огромно значение. Kohl & Partner прогнозира, че една модерна 3 - звездна хотелска концепция в центъра на града също има добри шансове.
Презентирането на София като дестинация, привличането на конферентен туризъм и повече гости през уикенда, нуждата от ясна концепция за позициониране на малките хотели и непрестанната работа върху подобряване качеството на облсужване, са предизвикателствата, пред които е изправена хотелската индустрия в София, показва докладът на Kohl & Patner.

 


Тагове: хотел, София, цена
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg