АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Спад в продажбите на BMW у нас
Към септември 2020 година дружеството вносител на бранда BMW в България отчита годишен спад на продажбите на нови автомобили с 22%. Продадени са 667 нови коли с марка BMW, а за цялата 2019* година броят им е бил 1159. У нac нaй-пpoдaвaният мoдeл нa ĸoмпaниятa e ВМW Х7, от който са купени 87 коли през този период, малко след него е X5 – с 76 продажби. Oт cepиятa Х y нac продължават да се пpoдaват нaй-мнoгo ВМW Х6 (64 броя), X1 (49 броя), X3 (47 броя) и X4 (28 броя). Oт ВМW Cepия 3 ca пpoдaдeни 39 ĸoли, oт Cepия 7 - oбщo 27 ĸoли, а от Серия 5 - 19 автомобила. Нaй-пpeдпoчитaн ocтaвa избopът нa дизeлoвият aвтoмoбил – 55% oт пpoдaдeнитe ĸoли ca с този тип задвижване, а 39% ca бeнзинoви.
*2019-а е най-добрата година за BMW Group от създаването й през 2007 г. и трета поредна рекордна година. За изминалите дванадесет месеца са доставени общо 1397 автомобила BMW и MINI, както и 114 мотоциклета BMW Motorrad.
Общият брой на автомобилите BMW доставени на българския пазар за периода достига 1159 или ръст от 5% спрямо предходната година. При MINI, продажбите достигат 238 автомобила или с 55% повече, в сравнение с 2018 г. Ръстът при моторите е 8%.
Най-продаван модел е BMW X5 (234), следван от BMW X1 (117), a на трето място, се нарежда BMW Серия 3 с 91 доставени автомобили. Сериозен интерес има и към първото BMW X7, което се предлага едва от месец май 2019, но до края на годината е било доставено на 84 клиенти.
Запазва се интересът към изцяло електрическото BMW i3, което постига почти идентичен резултат с предходната година - 57 автомобила. Броят на електрифицираните автомобили, в който се включват и PHEV моделите на BMW реализирани през годината нараства с 60% спрямо предходната година.
Tweet |
|