АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Спад в продажбите на VW
Германският автомобилен гигант Фолксваген (Volkswagen) е продал значително по-малко коли през септември, когато влязоха в сила новите правила за отделяните емисии, предаде ДПА. Основната марка Фау Ве (VW) e продала 485 000 коли в световен мащаб през септември, а това е спад с 18,3 на сто спрямо същия месец на 2017-а, посочи компанията в централния си офис в северния град Волфсбург. Причината за силния спад е въвеждането на Световната хармонизирана процедура за тестване на леки автомобили (WLTP) през септември.
В Китай Фолксваген отчита спад на продажбите с 10,5 на сто до 277 800 коли за същия период основно заради несигурността сред потребителите какво ще бъде въздействието на митата за колите и частите от САЩ. В САЩ пък спадът на продажбите на германския концерн е 4,8 на сто до 30 600 автомобила. През последните 9 месеца, благодарение на изключително силното начало на годината, Фолксваген е продал 4,6 милиона автомобила по света, което е увеличение с 2,9 на сто спрямо същия период на 2017 година.
Tweet |
|