АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Спад на оплакванията от американските авиопревозвачи
Пътниците са подали по-малко оплаквания от американските авиокомпании през 2009 година, предаде Асошиейтед прес, като цитира ежегодно проучване на независими изследователи въз основа на официални правителствени данни. Над 79 процента от
вътрешните полети в САЩ са пристигнали навреме през 2009 г., с 3,4 процента повече от предишната година. Въпреки досадните нови такси за багаж, или може би заради тях, проучените общо 18 авиокомпании са се справили по-добре с багажа - по-малко от 4 куфара на всеки 1000 пътници са били загубени или повредени.
Предишната година съотношението е било 5 на 1000.
Пътниците са подали по-малко оплаквания през 2009 година, дори след като авиокомпаниите, засегнати силно от кризата, намалиха полетите си и започнаха да таксуват всичко - от чанти и възглавници до предимство за качване първи на борда на
самолета. По-малко от един на всеки 100 000 пътници са подали оплакване през изминалата година - леко понижение в сравнение с 2008 година.
Самолетните услуги в САЩ се подобряват през последните две години, сочи проучването. Класацията се прави всяка година от 1991 г. от университета "Пърдю" в Индиана и щатския университет на Канзас в Уичита.
Най-добре от 18-те авиокомпании през 2008 г. са се представили хавайските авиолинии Hawaiian. Компанията извършва полети до осем града на западното крайбрежие, Лас Вегас и Феникс, както и до Хавайските острови и Филипините, Австралия, Самоа и Таити. Последна в класацията е Comair, с едва 69 процента от полетите, изпълнени навреме. Съвсем малко по-добре е Atlantic Southeаst със 71,2 на сто.
През 2009 г. пътуващите със самолети в САЩ са били 704 милиона.
Tweet |
|