EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Спиди с ръст от 16,7% за 2014 г.

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Спиди с ръст от 16,7% за 2014 г.

mail12:30 | 03.02.2015прегледи 715 коментарикоментари 0


Най-голямата българска куриерска компания Спиди АД за поредна година отбелязва висок темп на органичен растеж от 16,7% спрямо 2013 г., като реализираните приходи достигат 76,7 млн. лв. Това сочат данните от публикувания неодитиран неконсолидиран отчет на компанията за изминалата 2014 г.
Най-високи ръстове реализират сегментите и услугите, които са въведени и активно се развиват през последните години – международните доставки, палетите и индивидуалните клиенти. Значителен принос за растежа има бързото и навременно позициониране на компанията към индивидуалните клиенти, което й позволи да се възползва от бурното развитие на електронната търговия в страната.
Ръстът на приходите намира положително отражение и в печалбата – преди лихви, данъци и амортизации тя нараства с 6,3% до над 14 млн. лв., а реализираната за 2014 г. нетна печалба е 9,4 млн. лв. спрямо 8,6 млн. през предходната година.
През последното тримесечие на 2014 г. бяха финализирани увеличението на капитала на дружеството с 20,5 млн.лв. и придобиването на 100% от капитала на „Геопост България“ ООД и „ДПД“ СА, Румъния. Сделките са на обща стойност 25,5 млн.лв. и са част от инвестиционната програма на Спиди в размер на 34,7 млн.лв. Останалите инвестиции са насочени към обичайната дейност – придобиването на транспортни средства (5,37 млн. лв.), техническо оборудване (2,8 млн. лв.) и разширяването на логистичната мрежа (1,2 млн. лв.).
Най-голямата българска куриерска компания Спиди АД за поредна година отбелязва висок темп на органичен растеж от 16,7% спрямо 2013 г., като реализираните приходи достигат 76,7 млн. лв. Това сочат данните от публикувания неодитиран неконсолидиран отчет на компанията за изминалата 2014 г.
Най-високи ръстове реализират сегментите и услугите, които са въведени и активно се развиват през последните години – международните доставки, палетите и индивидуалните клиенти. Значителен принос за растежа има бързото и навременно позициониране на компанията към индивидуалните клиенти, което й позволи да се възползва от бурното развитие на електронната търговия в страната.
Ръстът на приходите намира положително отражение и в печалбата – преди лихви, данъци и амортизации тя нараства с 6,3% до над 14 млн. лв., а реализираната за 2014 г. нетна печалба е 9,4 млн. лв. спрямо 8,6 млн. през предходната година.

През последното тримесечие на 2014 г. бяха финализирани увеличението на капитала на дружеството с 20,5 млн.лв. и придобиването на 100% от капитала на „Геопост България“ ООД и „ДПД“ СА, Румъния. Сделките са на обща стойност 25,5 млн.лв. и са част от инвестиционната програма на Спиди в размер на 34,7 млн.лв. Останалите инвестиции са насочени към обичайната дейност – придобиването на транспортни средства (5,37 млн. лв.), техническо оборудване (2,8 млн. лв.) и разширяването на логистичната мрежа (1,2 млн. лв.).
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg