EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Срив в доверието към изпълнителните директори

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Срив в доверието към изпълнителните директори

mail08:45 | 11.11.2019прегледи 733 коментарикоментари 0


Доверието на световните бизнес лидери се понижава през 2019 г., според втория годишен доклад за индекса на доверието на Worldcom Public Relations Group (Worldcom), водеща световна група за партньорство на независими фирми за връзки с обществеността. При анализ на онлайн съдържание от повече от 58 000 главни изпълнителни директори и главни маркетингови директори, общото доверие сред тях спада с повече от 20 процента, като най-значителните спадове се наблюдават в САЩ (51 процента) и Китай (21 процента). Япония успява да овладее тази тенденцията, като се предвижва от последното на първо място в индекса на доверие, с ръст от 74 процента.

Индексът на доверие на Worldcom очертава притесненията/доверието по 23 теми сред шест аудитории. Докладът набелязва Топ 10 констатации за доверието:

1. Срив на нивата на доверие с 21%, като

•Най-големият спад с 51%  се наблюдава в САЩ, а в Япония е най-големият ръст

2. Инфлуенсърите са вече аудиторията №1 за вниманието на лидерите, но са с втория най-нисък резултат на индекса на доверие

•Въздействието и ролята на медиите имат най-ниската оценка на индекс на доверие

3. Темите, свързани със служителите, доминират  дневния ред на лидерите

•Повишаване на квалификацията и преквалифицирането са най-обсъжданите теми

•Темите, свързани със служителите, заемат пет от първите шест места на най-обсъжданите теми

•Оценката на индекса на доверието на служителите е най-ниска сред наблюдаваните аудитории

4. Лидерите имат опасения относно корпоративния имидж и репутацията на марката и способността им да я защитят по време на криза

5. Световните търговски и тарифни споразумения подкопават доверието

6. Увереността във възможността да се удовлетворят клиентите намалява - особено в САЩ , но остава по-висока в сравнение с другите бизнес теми

7. Резултатите от проучването на Worldcom  на индекса на доверието показват, че събитията, които засягат всички нас, като глобалното затопляне, предизвикват съвсем различни реакции у нашите лидери

8. Много повече внимание се отделя на правителствата и законодателните институции и тяхната смяна е причина за безпокойство

9. Забележима промяна в отношението към начина на комуникиране на политическите лидери в социалните медии и как това влияе

 10. Киберпрестъпността вече не е глобална причина за безпокойство, а голям проблем за лидерите в Южна Америка


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2095