EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Създава се бранд „Тракия”

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Създава се бранд „Тракия”

mail09:30 | 10.01.2013прегледи 608 коментарикоментари 0


Пилотният регионален бранд, който се създава паралелно с национален бранд „България", ще бъде за регион „Тракия", с основен град Пловдив, съобщи пред Дарик заместник икономическият министър с ресор туризъм Иво Маринов.
Регионът функционира реално като обособена туристическа дестинация и това е основната причина при избора да се спрем на Пловдив и областта. Освен това, той има потенциал да разкрие страната ни като атрактивна туристическа дестинация, както и да развие и други видове атрактивни туристически продукти, уточни Иво Маринов.

Алгоритъмът, който се разработва от „Обединение за бранд България", ще бъде качен на платформа, която ще се използва и от останалите градове и области в България.
Район „Тракия" ще стане по-разпознаваем за света. Очакваме развитието на брандинга да повиши и конкурентноспособността в бранша, а приходите от туризма да се качат с близо 20%.Тази брандинг стратегия ще важи както в национален, така и в регионален мащаб за период от 10-15 години, съобщи още заместник-министър Иво Маринов.
Проектът за създаване на бранд „България" ще приключи в началото на февруари. Той ще бъде изграден с единни символи, на база сериозни маркетингови изследвания и ще започне да се използва от есента на 2013г. До края на януари ще е готов и пилотният регионален бранд за Пловдив и областта.
 


Тагове: бранд, Тракия
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg