АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Сърфиране по време на работа, проучване
Повече от половината от времето, прекарано в интернет по време на работа, е за лични, а не служебни цели, сочи проучване. Резултатът е 17.6% спад на производителността.
През 2015 г. французите са отделяли по един час за сърфиране на ден, чието натрупване прави един месец годишно, показват данните на Olfeo.
Конкретно за използването на интернет в предприятията проучването сочи, че служителите са посветили на интернет 2 часа и 10 минути ежедневно, от които 1 час и 15 минути без професионален мотив, което прави 6 часа и 15 минути седмично.
Сравнено с 2013 г., когато служителите са „губели” едва 57 минути дневно, увеличението не е драстично, но става дума за трайна тенденция.
Най-посещаваните сайтове са Google, Youtube, Facebook, Wikipеdia и Yahoo.
Прочуването отчита, че в сравнение с миналата година има ръст от 7% на посещенията на информационни сайтове. Влизането в социални мрежи обаче пада с 3%, но това се дължи на факта, че там потребителите влизат директно през своите смартфони. Същото важи и за личните пощи.
Проучването е проведено през 2015 г. в 100 предприятия с над 150 000 служители. (AFP)
Tweet |
|