EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Тайван – възможности без граници, БВП = средно 7%

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Тайван – възможности без граници, БВП = средно 7%

mail12:10 | 09.01.2015прегледи 1874 коментарикоментари 0


Тайван, известен още и като един от така наречените четири азиатски тигъра , попада в списъците, като една от най-развитите държави в света. Бурното икономическо развитие, започнало след средата на 20-ти век, е една от предпоставките Тайван да се превърне в една от водещите икономически сили в света. Темпът на годишен разтеж на БВП в Тайван е средно 7,12% от 1962 до 2014 г., като достига най-висок връх от 17.06% през третото тримесечие на 1978 г. и рекорден спад от -8.12% през първото тримесечие на 2009 г. (данни от Националния статистически институт, република Китай.)
Най-силни отрасли на индустрията в Тайван са ICT сферата, производството на колела, машинни инструменти, медицинско оборудване и авточасти.
Нека проследим представянето на едни най-успешните продукти в IT сегмента. Като такива могат да бъдат посочени настолните компютри, ноутбук компютрите, дънните платки, дигиталните камери и фотоапарати, както и LCD мониторите.Обемът на произведените настолни компютри достига до 57 милиона броя през 2013-та, въпреки спада с 2.2% спрямо предишната година. Обемът на доставките на ноутбук компютри от страната достигна до 166 милиона броя през 2013-та. Друг много успешен продукт от IT сегмента са дънните платки, като азиатската държава държи приблизителен дял от 85% от производството в световен мащаб, като произведените компоненти се използват от много от водещи корпорации в света.
В сферата на LCD мониторите Тайван отново е сред първенците с приблизителен дял от 71,9 % от световното производство. Тенденцията през тази година е да се насочат усилията към най-продаваните продукти от нишата, като по този начин да се осигури едно по-добро представяне спрямо предишната година.
Тайван е с традиции и водеща позиция също и в сегмента на комуникационните продукти.Няма как да не се отбележат и най-успешните продуктови категории,а именно:смартфоните,навигационните системи и устройставата за WLAN индустрията(Wireless Local Area Connection),
Страната е един добър пример и успешен модел за бизнес развитие с акцент върху високите технологии, които определено са моторът на нейната икономика и в голяма степен спомагат за водещата и позиция на световния пазар.

 

 Taiwan - Opportunities without borders = average GDP growth 7 %

Taiwan, also known as one of the four so-called Asian tigers, lists as one of the most developed countries in the world. Boom of the economy started after the mid-20th century and this is one of the prerequisites for the place where the country is nowadays.
GDP Annual Growth Rate in Taiwan averaged 7.12 % from 1962 until 2014, reaching an all time high of 17.06 % in the third quarter of 1978 and a record low of
-8.12 % in the first quarter of 2009. GDP Annual Growth Rate in Taiwan is reported by the National Statistics, Republic of China.
The strongest sectors of the industry in Taiwan are: ICT sector, the production of bicycles, machine tools, medical equipment and auto parts.
Let us look at the performance of some the most successful products in the IT segment – desktop computers, notebooks, motherboards, digital cameras and LCD displays. The produced desktops, manufactured in Taiwan are up to 57 million units in 2013, despite the decrease by 2.2% compared to the previous year. The volume of supply of notebooks from the country reached 166 million units in 2013.
Another very successful product in IT segment are motherboards, where the Asian country holds an approximate share of 85% of worldwide production and the components are used by many leading corporations worldwide.
In the field of LCD monitors, Taiwan is again among the leaders with an estimated share of 71.9% of world production. The trend this year is to concentrate on the best selling products of niche, thus to ensure a better performance compared to the previous year.
Taiwan has a tradition and a leading position also in the segment of communication products. Can not help but note the most successful product categories, namely smartphones, navigation systems and devices for WLAN (Wireless Local Area Connection) industry.
The country is a good example and successful model for business development with a focus on high technology, are definitely the engine of its economy and greatly contribute to the guide and the global market.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg