EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Телевизиите в България

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Телевизиите в България

mail15:40 | 21.05.2014прегледи 902 коментарикоментари 0


Според данни на НСИ през 2013 г. в страната действат 103 български регистрирани и лицензирани телевизионни оператори. Телевизиите с наземно разпръскване и тези по кабел и сателит са излъчили програми с обща продължителност 716.5 хил. часа, което е с 2.2% по-малко в сравнение с 2012 година. Най-голям е относителният дял на художествените предавания (игрални, телевизионни и видеофилми) - 27.2% (194.8 хил. часа). Намалява делът на музикалните предавания от 17.1% през 2012 г. на 12.8% през 2013 година. През 2013 г. делът на информационните предавания е 8.0% (57 055 часа), на забавните предавания - 4.0% (28 302 часа), и на информационно-забавните - 4.3% (30 495 часа) от всички предавания. Образователните предавания заемат 1.3% (9 121 часа) от всички предавания и в сравнение с 2012 г. намаляват с 1.6 процентни пункта през 2013 година. Делът на предаванията за детската аудитория е 3.0% (21 782 часа), а на излъчените реклами - 5.5% (39 758 часа) от всички предавания.
През 2013 г. радиооператорите (83 бр. радиа и радиомрежи) са излъчили 650.5 хил. часа радиопредавания, което е с 1.0% (6 573 часа) по-малко в сравнение с 2012 година. Най-голям е делът на излъчените музикални предавания - 45.9%, и в сравнение с предходната година този дял се увеличава с 2.4 процентни пункта. Новините, бюлетините, коментарите, спортните новини и прогнозите за времето заемат 11.6% от всички предавания. Делът на информационно-тематичните предавания през 2013 г. е 12.7%, а този на програмите за изкуство и култура - 2.1%. Делът на образователните програми през 2013 г. в сравнение с предходната година остава относително постоянен - 1.4%. През 2013 г. детските и младежките предавания заемат 1.0%, или 6 749 часа от общо излъчените предавания, делът на забавните предавания е 3.4% (21 842 часа), на информационно-забавните - 5.3% (34 178 часа), а излъчените реклами заемат 4.9% (31 762 часа) от всички предавания.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg