EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Тесла повиши цените си

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Тесла повиши цените си

mail14:45 | 07.03.2024прегледи 477 коментарикоментари 0


"Тесла" (Tesla) повиши цените на някои превозни средства "Модел Уай" (Model Y) в САЩ с 1000 долара, според информация на сайта на компанията, предаде Ройтерс

Американският производител повиши цената на автомобилите си "Модел Уай" със задно задвижване до 43 990 долара, както и на варианта за дълги разстояния от същия модел до 48 990 долара.

Цените на "Модел Уай Пърформънс" (Model Y Performance) и други модели остават непроменени, според уебсайта на "Тесла".

През февруари автомобилостроителят намали временно цените на някои от автомобилите "Модел Уай", близо месец, след като понижи цените в Европа и Китай. 

"Това е основният проблем на производството: заводите се нуждаят от постоянно производство, за да постигат ефективност, но потребителското търсене е сезонно", заяви главният изпълнителен директор Илон Мъск миналия месец в отговор на публикация на "Тесла" в социалната мрежа "Екс" (X), заявявайки, че цените ще нараснат през март. 

Купувачите в САЩ са заложили на хибридни автомобили, вместо на електрически превозни средства през изминалите няколко месеца, за да избегнат по-високите разходи, и преди някои модели да загубят своите федерални данъчни кредити поради изискванията, заложени в Закона за намаляване на инфлацията. 

През януари "Тесла" предупреди за "значително по-нисък" растеж на продажбите тази година, тъй като се съсредоточава върху производството на следващо поколение електрически превозни средства с кодовото наименование "Редууд" (Redwood).

Последното увеличение на цените може да се яви като облекчение за маржовете на печалба на производителя на електрически автомобили, които вече са засегнати от ценовата война с конкуренти, започнала преди година.

Акциите на "Тесла" се понижиха с 18,75 на сто тази година. 

"Тесла" представи също и нови инициативи, включително застрахователни субсидии за "ухажване" на китайските потребители, предаде Ройтерс. Американският гигант води продължителна ценова война срещу утвърдени конкуренти като Би Уай Ди (BYD) на най-големия автомобилен пазар в света - този в Китай. 

Клиенти, които се сдобиват със съществуващи запаси от седани "Модел 3" и високопроходими автомобили "Модел Уай" ще имат право на стимули на максимална стойност от 34 600 юана (около 4800 долара), се посочва в публикация в социалната мрежа "Вайбо" (Weibo).

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg