АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Топ брандове за храни и напитки на лещите София
12:20 | 23.08.2024 1337 коментари 0
СОФ Кънект, операторът на летище София, подписа договор със SSP. SSP е водещ световен оператор на обекти за храни и напитки (F&B) в места за пътуване по целия свят. Инвестицията на SSP е важен крайъгълен камък в трансформацията на зоната за хранене на летище София.
В рамките на това партньорство SSP ще въведе топ брандове от индустрията за храни и напитки на летище София, които ще повишат качеството иразнообразието от предлагните възможности за хранене, достъпни за пътуващите. Новото сътрудничество има за цел да трансформира заведенията за хранене на летището като предостави на пътниците достъп до някои от най- известните и обичани международни и местни кулинарни брандове. Сред водещите световни брандове, които ще присъстват на летище София, са: Starbucks, Burger King и TGI Fridays, както и утвърдени, международно признати
SSP брандове като Levito - Pizza Pasta, Negroni, Camden Food Co., Ta.Sh.Ba, Upper Crust, Soul & Grain, Dao Dao – азиатска кухня, и местните - Meshana - Taste of Bulgaria и Bar 09-27. „Радваме се да си партнираме със SSP, за да създадем зона за храни и напитки от световна класа на летище София. Този договор е доказателство за нашия
ангажимент да подобрим пътническото преживяване и да превърнем летище София в 5-звездно регионално летище.“, каза Хесус Кабайеро, главен изпълнителен директор на СОФ Кънект. „Горди сме, че работим в сътрудничество със СОФ Кънект, за да създадем още по- добро преживяване на летище София. Нашата силна и иновативна гама от международни и местни брандове, и авангарден дизайн, както и нашето разбиране за потребностите на пътниците, ще ни позволят да създадем среда,
която улавя истинския дух на гостоприемство и традиция, което е част от българската култура. Тези великолепни барове, ресторанти и кафенета ще
затвърдят репутацията ни на този важен нов пазар.“ добави Джордж Антониу, управляващ директор на SSP за Източна Европа и Близкия изток.
Въвеждането на експертизата на SSP ще донесе най-добрите световни практики в управлението на хранителните услуги, иновациите и удовлетвореността на
пътуващите на летище София. Партньорството предвижда изграждането на модерна зона за хранене в съответствие с най-добрите международни практики и индустриални стандарти.
В центъра на зоната за хранене ще има просторна част за сядане, както и външна тераса, която ще предлага разнообразие от видове места за сядане, което ще
подобри комфорта на клиентите и цялостното преживяване на пътниците. Проектът ще се реализира на няколко етапа, като ще започне с първите два обекта – Starbucks и Camden food Co., които се очаква да заработят в началото на 2025 г., предлагайки на пътниците богато разнообразие от напитки и прясна храна като значително ще допринесат за продължаващата трансформация на летище София.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg