EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Топ брандове за храни и напитки на лещите София

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Топ брандове за храни и напитки на лещите София

mail12:20 | 23.08.2024прегледи 1172 коментарикоментари 0


СОФ Кънект, операторът на летище София, подписа договор със SSP. SSP е водещ световен оператор на обекти за храни и напитки (F&B) в места за пътуване по целия свят. Инвестицията на SSP е важен крайъгълен камък в трансформацията на зоната за хранене на летище София.

В рамките на това партньорство SSP ще въведе топ брандове от индустрията за храни и напитки на летище София, които ще повишат качеството и
разнообразието от предлагните възможности за хранене, достъпни за пътуващите. Новото сътрудничество има за цел да трансформира заведенията за хранене на летището като предостави на пътниците достъп до някои от най- известните и обичани международни и местни кулинарни брандове.

Сред водещите световни брандове, които ще присъстват на летище София, са: Starbucks, Burger King и TGI Fridays, както и утвърдени, международно признати
SSP брандове като Levito - Pizza Pasta, Negroni, Camden Food Co., Ta.Sh.Ba, Upper Crust, Soul & Grain, Dao Dao – азиатска кухня, и местните - Meshana - Taste of Bulgaria и Bar 09-27.

„Радваме се да си партнираме със SSP, за да създадем зона за храни и напитки от световна класа на летище София. Този договор е доказателство за нашия
ангажимент да подобрим пътническото преживяване и да превърнем летище София в 5-звездно регионално летище.“, каза Хесус Кабайеро, главен изпълнителен директор на СОФ Кънект.

„Горди сме, че работим в сътрудничество със СОФ Кънект, за да създадем още по- добро преживяване на летище София. Нашата силна и иновативна гама от международни и местни брандове, и авангарден дизайн, както и нашето разбиране за потребностите на пътниците, ще ни позволят да създадем среда,
която улавя истинския дух на гостоприемство и традиция, което е част от българската култура. Тези великолепни барове, ресторанти и кафенета ще
затвърдят репутацията ни на този важен нов пазар.“ добави Джордж Антониу, управляващ директор на SSP за Източна Европа и Близкия изток.
Въвеждането на експертизата на SSP ще донесе най-добрите световни практики в управлението на хранителните услуги, иновациите и удовлетвореността на
пътуващите на летище София.

Партньорството предвижда изграждането на модерна зона за хранене в съответствие с най-добрите международни практики и индустриални стандарти.
В центъра на зоната за хранене ще има просторна част за сядане, както и външна  тераса, която ще предлага разнообразие от видове места за сядане, което ще
подобри комфорта на клиентите и цялостното преживяване на пътниците.

Проектът ще се реализира на няколко етапа, като ще започне с първите два обекта – Starbucks и Camden food Co., които се очаква да заработят в началото на 2025 г., предлагайки на пътниците богато разнообразие от напитки и прясна храна като значително ще допринесат за продължаващата трансформация на летище София.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 6191