EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Топ мениджъри от Microsoft и Yahoo за социалните мрежи

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Топ мениджъри от Microsoft и Yahoo за социалните мрежи

mail16:15 | 28.10.2010прегледи 698 коментарикоментари 0


Топ мениджъри от компаниите Microsoft, Yahoo, comScore и Brandwatch определиха като задължителен диалогът на компаниите с потребителите в социалните мрежи. Темата за управление на фирмената репутация в тях бе обсъдена днес в един от панелите на програмата на webit 2010 – най-голямото събитие за дигиталния бизнес в Централна и Източна Европа, което се провежда в София от 27 до 29 октомври.
„Събитията в социалните мрежи се развиват много бързо. Ако продуктът на една компания има някакъв по-значим недостатък, той много бързо се забелязва и популяризира от потребителите. В онлайн общностите креативните реклами и комуникация са безполезни, ако продуктът на фирмата или обслужването на клиента не са на ниво”, каза Марвин Лиао, търговски директор на Yahoo за Европа, Средния Изток и Африка. Според Джайлс Палмър, главен изпълнителен директор, Brandwatch, някои компании постигат големи продажби на продукти, които не се отличават от конкурентните им, само благодарение на активната директна комуникация и грижа към клиентите.
„Фирмите не трябва да се плашат от това, че ще има и негативни коментари за тях в интернет. Практиката показва, че компании, които цензурират негативните реакции към тях в социалните мрежи, губят от това. Най-добрият начин да контролираш разговора с потребителите е да се откажеш от идеята за тотален контрол”, каза Палмър.
Според Алекс Дейл, генерален мениджър в Microsoft за Централна и Източна Европа, първото и най-важно е да постигнеш успех, а второто – да започнеш да говориш за него и социалните мрежи дават тази възможност.
Според участниците в панела, фирмите могат да водят успешен диалог в социалните мрежи, ако направят това свой приоритет. „В тази среда комуникацията няма начало и край. Да спреш общуването там е като да обърнеш гръб на клиентите си”, каза Пламен Русев, почетен посланик и член на борда на посланиците на webit, и председател на борда на е-Академия.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg