АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
"Топлофикация София" с бонуси на лоялни клиенти
"Топлофикация София" въвежда бонус пакети за лоялни клиенти, каза на пресконференция изпълнителният директор на дружеството Стоян Цветанов, съобщи агенция “Фокус”. Пакетите ще са едномесечни и тригодишни и от тях ще се възползват клиентите, които нямат просрочени месечни задължения в рамките на 1, 2 и повече от 3 години. Всеки месец чрез томбола ще бъдат определяни 20 коректни клиента, които ще получат 60% бонус от платената сума за топлоенергия през изминалия месец, като бонусът ще бъде прихванат от следващите месечни сметки. 100 клиента, които са били изрядни ще получат бонус от 80% от платеното за топлоенергия през изминалите 12 месеца. 150 от абонатите, които са били лоялни през последните 2 години, ще получат 90% от сумата, която са платили за периода. 200 потребителя, които са платили сметките си без просрочвания за последните 3 години, ще получат 100% приспадане от платената от тях сума за последната година. Февруарските сметки за топлинна енергия ще са обект на първата месечна бонусна програма. От април ще започнат годишните бонус пакети.
Абонатите на "Топлофикация София" към момента са 425 482 домакинства. Новите абонати за последната година са 7140. Близо 70 000 абоната не са закъснели с плащанията си нито ден през последните 3 години.
Плащанията на бонус пакетите са от собствени средства на дружеството и няма да се отразят на сметките за парно на останалите абонати, подчерта Цветанов.
Бонуспрограмата има за цел да стимулира изрядните клиенти.
От "Топлофикация София" са си поставили задачата да повишат събираемостта на задълженията. "Не съм доволен от работата на екипите по събирането на задълженията", посочи изпълнителният директор на дружеството. Той подчерта, че ще бъдат по-активни и работата по събирането на сумите ще се оптимизира, чрез прозвънявания по телефона на длъжниците, покани за разговори, покани за разсрочено плащане на задълженията и в краен случай даване на съд. Реорганизацията в София - Изток е довела до 10% увеличение на събираемостта, посочи Цветанов. Проблемът със задълженията на клиентите не е от скоро, той е от 2002 г., обясни Цветанов и допълни, че пикът е бил през 2006 г., когато събираемостта спада с 10% след скандалите около дружеството.
Tweet |
|