АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Трайков: 120% ръст на рекламата в туризма
Инвестираните през 2011 г. средства в национална туристическа реклама са се увеличили със 121% в сравнение с 2009 г., съобщи МИЕТ. Това заяви на откриването на "Ваканция и СПА експо" министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков. В церемонията участваха заместникът му Иво Маринов, дипломати, представители на бизнеса и неправителствени организации.
От държавния бюджет и по оперативна програма "Регионално развитие" през миналата година сумите за реклама са близо 22 млн. лв., а за 2012 г. ще се увеличат с около един млн. лв. Трайков изтъкна, че представата за устойчиво развитие на "бранда България" вече не е достатъчно да бъде комбинация от красива природа, плюс море и ски. Днес това е устойчива концепция за четири сезона, с голямо разнообразие от алтернативни форми за отдих и пътешествия, и то на атрактивни цени – културен, СПА, балнео и уелнес, селски, приключенски, голф, винарски, гурме и пр. Всичко това като маркетингова палитра може да се види на 29-то издание на изложението.
Tweet |
|