АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Тунел „Железница": да пребориш планината + видео



Това видео е за „сериозни любители" на строителството на най-големите и сложни инфраструктурни проекти, които се осъществяват в България чрез европейско съ-финансиране по Програма „Транспортна свързаност" 2021-2027 г. и предходните програми „Транспорт".
Информацията и кадрите е по-специализирана и задълбочена, и се фокусира върху детайлите на строителството и инженерните предизвикателства пред изграждането на тунел „Железница" - най-високо технологичният тунел в България (засега).
Той е отворен за движение вече почти една година и определено може да се каже, че пътуването по него е удоволствие и съкращава значително времето за придвижване между София и Република Гърция.
Тунел „Железница" е съ-финансиран от Кохезионния фонд на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г. и средства от националния бюджет. Общата му дължина е 2 км и е с две отделни тръби във всяка посока. Оборудван е с безжичен Интернет и най-съвременни системи за сигнализация и безопасност, за които ще ви разкажем по-подробно в следващото ни видео тук. Към тунела има изградени два обслужващи пътя от двете му страни, хеликоптерна площадка и още един малък тунел. Каква е функцията на този допълнителен тунел и кое наложи построяването му и забави пускането на готовия от повече от една година тунел "Железница", вижте в най-новото ни видео.
Tweet |
|