АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Тънкости при пътуване със самолет
В разгара на лятото потребителските притеснения са свързани главно с отпуските, почивките и пътуванията. Какви са подводните камъни при пътувания със самолет. Затова отговорят експерти от туристическа агенция eSky.
Летища
Обикновено нискотарифните авиокомпании използват по-малки летища, често намиращи се в по-отдалечените части на градовете. Това е причината за по-изгодните цени на самолетните билети. В повечето случаи тези летища имат удобни транспортни връзки, с които можете лесно да се придвижите до централните части на града.
Багаж
Въпреки че вече все повече редовни авиокомпании залагат на това да имат базова тарифа, която да включва само ръчен багаж, това си остава запазена марка на нискотарифните компании. Причината е проста – често пътуващите не се нуждаят от регистриран багаж и затова нямат нужда да плащат за нещо, което би оскъпило цената на самолетния билет.
Бордна карта
Ако при редовните авиокомпании бордната карта се издава на летището и само по желание можете да я направите предварително онлайн (ако авиокомпанията позволява такава опция), то, летейки с нискотарифна авиокомпания, в по-голямата част от случаите е задължително да изготвите предварително бордната карта и да я носите със себе си на летището. Ако не го направите, ще бъдете глобени.
Избор на място
Все повече хора се оплакват, че купувайки едновременно два самолетни билета, защото пътуват заедно, при изготвяне на бордните карти получават различни места – често в двата края на самолета. Всъщност това не е нещо необичайно, защото системата ги разпределя на случаен принцип. Който желае да избере конкретно място на борда, може да го направи срещу допълнително заплащане в размер на няколко евро.
Храна на борда
Когато резервирате полет с нискотарифна авиокомпания, в цената на билета не е включена нито храна, нито напитки - това не следва да ви изненадва. Разбира се, винаги можете да поръчате храна, безалкохолна или алкохолна напитка, но ще трябва да заплатите допълнително.
Превоз на домашен любимец
Ако искате да пътувате с домашния си любимец, това е възможно само с редовните авиокомпании, тъй като останалите не предлагат подобни услуги.
Ако и вие се стягате за годишната почивка и имате въпроси и притеснения, свързани с пътуването и вашите права, ни пишете. На територията на ЕС можете да потърсите допълнителна информация и помощ от местния Европейски потребителски център, а при нарушаване на правата ви в чужбина, ще получите подкрепа след завръщането си от Европейски потребителски център-България.
Tweet |
|