EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Търговските вериги охладнели към България

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Търговските вериги охладнели към България

mail18:06 | 16.06.2009прегледи 988 коментарикоментари 0


pazaruvane_2България заема 21-ва позиция сред развиващите се пазари в класация по привлекателност за търговските вериги и така тя се смъква с 5 места надолу в сравнение с 2008, сочи Индексът Global Retail Development на консултантската компания AT Kearney. Той проучва 30 страни от цял свят, като първото място заема Индия, втора е Русия, трета е Китай.
Същевременно Румъния заема 23-то място, Хърватия -24-то, Турция – 20-то.
Индексът работи от 2001, като определя привлекателността за търговска експанзия в развиващите се пазари на базата на 25 променливи стойности, сред които икономически и политически риск, нива на насищане на пазара, ръст на продажбите и други. Индексът е с фокус върху възможностите за масови търговци и хранителни вериги, които по принцип са първи при създаването на модерни търговски концепции в една страна.
България има 44 точки по показателя „Риск“, като нулевата стойност означава висока степен на риск, а 100 точки – ниска. По показателя „пазарна привлекателност“ страната ни получава 41 точки от възможни 100 за най-голяма привлекателност, а по „насищане на пазара“ - 48 точки, като нулева стойност обозначава наситен пазар, а 100 точки – ненаситен.
Що се отнася до индикатора „натиск във времето“, България има 54 точки, като 100 точки сигнализират спешност за навлизане на пазара, а нулевата стойност означава липса на натиск във времето, цитира още данни Investor.bg.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg