АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Търсенето на бутилирана вода за дома нараства
Атлантик Дивайн ЕАД, дъщерното дружество за доставки на галони и диспенсъри на водещия производител на бутилирана вода Девин ЕАД, регистрира повишен потребителски интерес към доставките за дома по време на извънредното положение. Компанията предприема нужните мерки, за да адаптира оперативния си модел в отговор на повишените запитвания за галони, диспенсъри и стекове вода за домакинствата.
Обичайно HOD бизнесът, при който се доставят големи опаковки вода – галони от 19 л., е основно концентриран в публични и частни пространства (офис сгради, заводи, спортни центрове, университети, библиотеки, институции и т.н.). HOD пазарът достига 122 млн. литра за 2019 г., от които над 50% са минерална вода (спрямо изворна и трапезна вода).
„Необходимостта от доставка на вода в домашни условия има принос към общите усилия за намаляване на излизането навън с цел ограничение на разпространението на вируса. Адаптираме логистиката си, за да осигурим навременната доставка на галони и стекове директно до домакинствата в София и Пловдив. Нещо повече, някои от нашите бизнес клиенти, чиито офиси сега са затворени, могат да предложат услугата на своите служители като форма на допълнителна грижа по време на кризата“, каза Росен Геновски, главен оперативен мениджър на Атлантик Дивайн ЕАД.
Доказано е, че редовната хидратация има няколко положителни ефекта върху тялото. Тя играе ключова роля за поддържането на здравето и подпомага функциите на тялото. Повишената хидратация е препоръка за поддържането на форма, противодействието срещу наднорменото тегло, както и в подкрепа на имунитета.
Tweet |
|