АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Тяговите подстанции и движението на влаковете + видео



В новата поредица „Как работи? “ ще ви запознаем с иновативни системи и процеси, които са част от проектите, реализирани по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г. Знаете ли какво е „тяговата подстанция" и откъде идва името й? Нарича се така, защото осигурява необходимата тяга за движението на влаковете. Цялото съоръжение е съвкупност от машини и апарати, които имат за цел да преобразуват електрическото напрежение, идващо от енергийната система на страната, в напрежение с подходяща стойност за движението на влаковете. Тяговата подстанция се състой от три основни групи съоръжения: • открита разпределителна уредба 110kV, • закрита разпределителна уредба с командна зала и • открита „ниска“ разпределителна уредба 25 kV. Всичко това може да видите в днешното видео.
Tweet |
|