АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Умни дрехи шият родни фирми
Български компании се насочват към производство на „умни“ дрехи, които могат да се окажат животоспасяващи за любителите на откритата природа. Русенското шивашко предприятие "Аристон С", известно най-вече с експортно ориентираното си производство, се насочва към производство на спортни облекла за жените, които се занимават с екстремен туризъм и спорт. Компанията шие основно за марки като Hugo Boss, а в България има 13 магазина, повечето брандирани като Bobo Zander. Русенското предприятие ще диверсифицира продуктовото си портфолио чрез внедряване на дамско яке за екстремен туризъм „AdventureS“ от защитна мембранна материя с вграден GPS за проследяване и соларен панел за зареждане на мобилни устройства. Текстилната компания "Мизия-96" АД също разширява портфолиото си чрез реализация на собствена разработка, наречена „B n S SMART”, насочена към потребителите на облекла за алтернативен и екстремен туризъм и спорт. С близка концепция е и плевенската „Георгиев и Ко“ ООД, която влиза в конкуренцията на пазара също със своя разработка на яке, което се превръща в спален чувал. Якето ще разполага със солар и допълнителни приспособления, които да гарантират живота и безопасността на потребителите, но без да се посочва какви ще бъдат те. Общото и при трите компании е, че са получили финансиране по програмата „Иновации и конкурентоспособност“, за да реализират производството си през следващите една до две години.
Източник: economic.bg
Tweet |
|